Kaunis kesäpäivä

maanantai 29. heinäkuuta 2024

Tilkankadulla

    











Helikopteri on laskeutunut - Tapanilan aseman postilaatikolle Helsingin Pikku Huopalahdessa. Toivottavasti kaipaava omistaja löytää koneensa. Eilisen pyhäpäivän kuvamateriaalia. Haikara oli kaislikon laidassa. Varpusparvi nurmikolla ja kuvista huomasimme, että puolet parvesta oli viherpeippoja. Kaneja näkyi siellä ja täällä. Eilen iltapäivällä parvekkeella huomasimme, että poppelin rungosta kasvaa valkoisia sieniä. Helena teki eilen lähinnä muistiinpanoja. Minä olen Suo -tarinassa sivulla kolme. Jokohan alku on viimein sellainen kuin tavoittelen tai unelmoin? Uskon näin, huomiseen asti. Helena luki eilen loppuun Jarkko Sipilän jännärin Kylmä jälki. Minä olen David Foster Wallacen romaanissa Infinite Jest sivulla sataneljä. Ulkona on pilvessä. Olen lähdössä aamun ensimmäisellä bussivuorolla Espoon Lakistoon.
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti